zaterdag 2 augustus 2014

Tussenstand

Hoe moeilijk blijkt het te zijn om regelmatig te bloggen en ook optimaal van de zomer te genieten? Heel moeilijk klaarblijkelijk, want veel geblogt heb ik niet. 26 mei de laatste posting en inmiddels leven we 2 augustus...
Schrijven is voor mij toch vooral een winterverrichting als de donkere avonden lang zijn. Niet dat ik niet gevist heb, maar de drive het te delen is een heel stuk kleiner dan in de koude maanden.

Ik ga proberen met terugwerkende kracht wat sessies de revue te laten passeren. Telkens met een andere vissoort als doel. Daarin is niks veranderd. Al moet ik ook wel zeggen dat het vissen dit jaar sowieso niet heel hoog in het vaandel staat, zal deels aan de tegenvallende vangsten liggen, maar deels ook aan andere zaken die van belang zijn geraakt. En daarmee meer op de voorgrond.
Waar haalde ik nog maar 10 jaar geleden de tijd vandaag om èn succesvol ondernemer èn huisvader met alles er d'rop en d'ran èn eeuwig klusser èn geëngageerd bestuurslid van diverse hengelsportbesturen te zijn? Naast de vele vele vissessies, regelmatig voor meerdere dagen...
Ik weet het niet, maar het zou me nu niet meer zomaar lukken.

Verder toch maar vooral van die lange, aardig hete zomer genieten!

Mooie stad achter de duinuhhhhh...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten